C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Tuesday, February 21, 2012 • 12:46 AM • 0 comments

assalammualaikum



hye readers ! lama ta update kan , agak agak rindu tak ?
haihh , jangan na merepek laa . btw , thnks too AWW AINA sebab editkan blog saya sampai jadi cantik macam ni . suka dan teruja sangatt ! sampai ta sabar na update blog . citt ,  iloveyouu laa <3 

17 FEB 2012

sebelah kanan , INTAN DIYANA nama dia 
budak nii dulu penah jadi bahan berbualan je , ta penah kenal , jumpa pon
first kami bersua muka time bulan puasa , birthday dia 
celebrate after berbuka , kawan dia ajak aku teman so aku ikod then kenal kenal macam tuhh je
and last terdetik suatu hari tuhh aku ajak dia cari kerja sama sama
start pada tuhh , dia jadi kawan sayang sayang aku sekarang nii 
suka dengan telatah dia sebab cepat menggelabahh =.=

kiri FATIN AZMA 
jumpa dekat dalam surau , haha . kami kenal kenal
then satu hari tuhh dia jumpa aku and tanya '' kau ATIQAH ZALANI kan ''
pelik bin ajaib , mana dia tahu nii . padahal aku ta penah bagi tahu pon nama penuh aku 
borak borak , dia classmate aku time sekolah rendah dulu kat MGS =.=
sorry sebab terlupa pasal kau , aku betul betul ta ingatt . haihhh ,
dia nii pandai baca hati kita taw , hebat sangat :) itu kelebihan dia yang saya suka

by the way , i love you both of you -..-





PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha.. My Pride , My life , My story! Remember, there are no mistakes, only lessons. Love yourself, Trust your choices, and everything is possible. Happiness is a perfume you cannot pair on others without getting a few drops on yourself. Thanks to visit my blog

GIVE ME YOUR WORDS;

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • bukan senang
  • genap sebulan ^_^
  • dunia baru , hidup baru ^^
  • SPM is OVER
  • nice day with si mangkuk (^^,)
  • SPM candidate =,=