C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
RESULT -.-
Monday, April 2, 2012 • 6:39 PM • 0 comments
assalammualaikum 


HAI , readers and followers
lama sangat kan saya tak update , maklumlah sekarang ni saya da digelar wanita berkerjaya . cehh , poyo je bunyi diaa . terima kasih kepada NURFATIN AZMA sebab sedarkan saya update blog nii . hehe , teruk sangat saya nii kan -.- actly , cerita pasal RESULT yang keluar 21.3.2012 hari tuu membuat saya terkedu dengan aksi IBU sayaa yang memeluk saya sambil menangis dengan keputusan SPM sayaa . sebenarnya keputusan macam tuh memang saya ta sangka myb rezeki saya . tapi alhamdulillah , syukur ke hadrat ilahi kerana memberi keputusan yang agak baik even saya ta dapat straight A's , at least saya mampu jatuhkan air mata kegembiraan ibu saya :) i proud about this -------
walaupun saya ada kekurangan dalam subjek BI tapi saya yakin pada rezeki , dengan harapan adanya peluang saya untuk meneruskan cita cita kedua ibu bapa saya yang ingin melihat kejayaan saya kelak . . saya akan buktikann . insyallah :) amin amin amin 

 TAHNIAH kepada rakan rakan sebilik saya dulu . semua dapat merangkul A dengan hebat sekali . tahniah yee , walaupun kita belajar sambil gelak sakan 
credit too :
IMAN NADIEYA 
 SUHAILAH
KAMILLA IMAN
 SYAFIKAA IZATI 
AQIELAH MISRAN 
NURUL AQILA
 AISHAH HADI
imissyouall , iloveyousomuch :)




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha.. My Pride , My life , My story! Remember, there are no mistakes, only lessons. Love yourself, Trust your choices, and everything is possible. Happiness is a perfume you cannot pair on others without getting a few drops on yourself. Thanks to visit my blog

GIVE ME YOUR WORDS;

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • adore ^_^
  • =.=' ta suka
  • assalammualaikum hye readers ! lama ta...
  • bukan senang
  • genap sebulan ^_^
  • dunia baru , hidup baru ^^
  • SPM is OVER
  • nice day with si mangkuk (^^,)
  • SPM candidate =,=