C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
biodata anak cik lann ;)
Sunday, June 24, 2012 • 4:18 PM • 0 comments
assalamualaikum

sihat ? Harap semua sihat la ye . lagi sekarang ni musim panas dengan kuala lumpur diserang jerebu . haa , jaga la kesihatan sebaik mungkin , minum air banyak banyak ;) 



pejam celik pejam celik  , saya sudah semakin hampir di gelar mahasiswi . masih terbayang bayang lagi masa kecil dulu first time pakai uniform tadika kemas  , berbekalkan 50sen je ibu kasi , tapi nasib baik laa sekolah kat bawah je . jalan kaki sikit dah sampai . dekat situ laa aku dapat mengenal huruf dan nombor  . sangat teruja bila dah pandai menbaca dan mengira ;) setahun berada di tadika kemas di pantai dalam , jalan kubur . teringat pada si kembar yang asik bergaduh je . pantang lepa , ada je idea dorang nak berkelahi . haha ^_^

2001 yeay  ! Aku masuk sekolah rendah di Methodist Girl School kat KL . semua perempuan so takde masalah la bab menyapu semua bagai tuhh  . senang , bila suruh buat . then pertengahan 2005 rumah yang aku duduk area situ ada kebakaran besar besaran plakk .ta expect lgsg then kami semua pindah area puchong rumah DBKL . so aku terpaksa tukar sekolah . SK SERI SURIA yang lelaki dan perempuan campur . mak aii , janggal gilaa . kena kacau bagai . woah ! Macam mimpi ngeri time tuhh . tak sukaa .

2007 masuk sekolah menengah . sangat excited ! Sebab pakai kain biru cair . dalam kepala dah fikir aku dah jadi budak besar laa . bukan budak kecik lagi . dunia meningkat remaja kena la berhati hati memilih kawan . salah campur lain jadinyaa . saya terkenal dengan masalah malas bawak buku teks  . haha . berat laa , kalau rajin je bawak . aktif dengan kawad kaki KRS sampai peringkat negeri . wuhuu , ta sia sia muka aku hitam legam berlatih kawad . 2010 25hb satu tamatnya aku digelar warga SMK PETALING .

2010 digelar pelajar SM TEKNIK KAJANG , masuk sekolah tuh aku jadi kampung ya rabbi . ingat okay laa . allah tudung labuh ye dia bagi . ikod je la rules dia kann . dunia hostel memamg terbaik jadi junior , kalau boleh nak terus jadi senior , haha . junior sakit kena buat duty terlebih dos , sikit2 tape . ni takk . then perangai budak lelaki yang dikira jakun na mampuih bila nampak perempuan . masalahnya laa . ta dapat ngorat bahan je la keja dorang . lama lama okay fine . tak lama aku sekolah sini . dah jadi lumrah bila sekolah yg ada hostel . kena sebat cubit nan warden . auww , rindu ! Hehe. jaga anak anak buah . ingat senang . susah jadi kepala nii . bila jadi junior nak jadi senior . bila dah jadi senior nak jadi junior balik . ahaha . ta pape . KENANGAN TERINDAH bila life bersama kengkawan . beza duduk dengan family sendiri .
berjaya tamatkan SPM 2011 :)

tak sangka aku dah menimba ilmu and diberi hidup sekian lamanyaa . alhmdllah syukur .
pengalaman mematangkan diri . kesalahan kesilapan di jadikan iktibar .
kejayaan dijadikan semangat dan tiket untuk terus mara ke hadapan
sekian .


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha.. My Pride , My life , My story! Remember, there are no mistakes, only lessons. Love yourself, Trust your choices, and everything is possible. Happiness is a perfume you cannot pair on others without getting a few drops on yourself. Thanks to visit my blog

GIVE ME YOUR WORDS;

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • terima kasih AYAH -.-
  • RESULT -.-
  • adore ^_^
  • =.=' ta suka
  • assalammualaikum hye readers ! lama ta...
  • bukan senang
  • genap sebulan ^_^
  • dunia baru , hidup baru ^^
  • SPM is OVER
  • nice day with si mangkuk (^^,)