C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
revolusi.
Tuesday, May 7, 2013 • 2:08 AM • 0 comments
assalamualikum


alhmdllah , disebabkan aku cuti sem. makin kerap la engkau orang nampak aku update blog yang buruk sakai nak mampus ni. ahh . tak kesah laa, aku punya. kesah apa kann.

untuk hari hari cuti ni. aku akan manfaatkan apa yang boleh dengan membaca novel and movieeee . 

bukan tuh aku nak cerita sebenarnya. kisahnya bermulaaa.....


zaman waktu aku sedang membesar , sakai sangat dengan couple . lelaki . couple . lelaki . ouhh yeahh. bila teringat balik pada zaman zaman tuh, rasa macam . yaksss. k fine. sakai tahap gila nak mampus. keliling aku mengalami benda yang sama. hanya segelintir yang lambat loading sikit. konon tade feeling. keras hati batu. sampai bila ? perempuan tetap perempuan . tapi tape. still mereka akan rasa benda yang sama. kann ? beza antara lambat atau cepat jeee.

masa kecik kecik duluu. okayy , aku mengaku . aku gatal . hehehe . tapi itu duluuuu . kerana itu aku dapat belajar sesuatu yang amat bernilai berharga iaitu pengalaman situasi yang aku pernah alami sendiri . yess ! terima kasih ya allah . setelah berapa lama kemudiann . aku kembali normal . si gadis yang insyllah masih waras fikirannya . tidak lagi taksub dengan pakwe . ouhh selamat . legaaa . suatu hari awak awak akan dapat merasai apa yang saya rasa sekarang . mungkin juga terjadi kepada lelaki . teka je . ikod laa . maksud saya macam nii . setengah orang terlampau menggelabah sakai taik . sikit sikit eh , bosannya tade bf . nak ada bf laa . boring boring , akibat terpengaruh dengan kawan kawan , siapa yg dah ada bf yg bertahun tahun lamanya  . duduk diam2 . awak tak terlibat . k , org macam ni wajib kena pang sekali . 
come on girlssss , hidup kamu mungkin akan di manipulasi dengan mimpi angan tak sedar , fikiran melayang layang , hati berbunga bunga kerana pertalian ituu . ouh tak best , hidup kamu mula sempit tak berkembang . hati kamu mula sensiif , rasa macam ada je tak kena ,  percaya lahhhh . please , mohon . jangan menggedik . orang kata . siapa yg tunjuk2 sweet dia tu lah yang bajet bagus . and tak lama kemudiann . bomm . habis . buat rileks sudah , cool , bawak jumpa mak ayah , minta restu k . jodoh tetap ada . bersabarlah dan mohon kebenaran itu sampai , insyllah .





PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha.. My Pride , My life , My story! Remember, there are no mistakes, only lessons. Love yourself, Trust your choices, and everything is possible. Happiness is a perfume you cannot pair on others without getting a few drops on yourself. Thanks to visit my blog

GIVE ME YOUR WORDS;

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • ngerti.
  • 1st JANUARY
  • yakin.
  • hati
  • ikhlas.
  • new life begin , new story ('',)
  • tiada kata.
  • jujur.
  • GENAP
  • dunia baru :)