C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
kawan :)
Saturday, June 30, 2012 • 9:37 PM • 0 comments
assalamualaikum

sihat kann ? Hope sihat laa . alhmdllah . banyakkan minum air suam la baik untuk kesihatan .  citt , macam pakar kesihatan plak . *kenyitmatasikit :) hee . okayy , first hari ni kosong kosong . takde pengisian yang bagus . pagi bangun terus pergi bank dengan harapan sempat  la aku nak pi bukak akaun sspn tuhh . tapi malang bank bukak tapi akaun tuh boleh bukak isnin sampai jumaat je . so sedih sangat --' terpaksa sttlekan hari isnin dan berserah . hope semua berjalan dengan lancar . aminn :) 


kawan bagi aku selamanyaa , sampai bila bila . tiada putusnyaa . aku sayang semua kawan kawan aku . aku kawan dengan semua orang , tak memilih . dia hormat aku , aku hormat dia so sengih sampai ke telinga cepat  ;) haha . okay , first bila kawan dengan budak lelaki ni ada macam macam jenis . ada yang open minded , ada yang jiwa rock *yeahhhh ! , ada yang selembut sutera bila jentik sikit terasa kalah gegirl . ada yang jiwang and macam macam laa . kadang kadang kita yang kawan ni alpa dengan semua benda ni . fikir semua lelaki sama kaya dengan sifat semulajadi mereka yang keras kalah batu . pada era kini tak semua lelaki macam tuhh . luaran ye memang keras . dalaman hati mereka tak siapa tahu . hanya pemilik hati itu yang tahu  . okay peace *mukagediklagimenyampah >.< 
aku kawan , layanan semua sama . mybe ada yang lebih skit layanan dia contoh ambil berat terlebih . sikit je la kann . mungkin kerana dia tak sama dengan yang lain , istimewa kerana perwatakan dia or lain lain laa . tak kesah kawan perempuan or lelaki . mesti ada punyaa . kan kan ? *Baik ngaku jee -.- hoho

sayang kau cuma sebagai kawan , tidak lebih . kau terlampau baik . cara layanan , perwatakan semuanya sangat baik . aku tak sanggup nak hilang kawan sebaik kau . aku cuma harapkan tade perasaan lain selain kasih terhadap kawan . aku takot hanya disebabkan perkara ini . hubungan sebagai kawan kita terjejas . jadi tolong jangan mintak lebih dari kawan sebab aku tak mampu nak sayang kau lebih dari sebagai kawan baik . mintak maaf . aku cuma inginkan persahabatan ni kekal sampai bila bila . berkali kali aku ingatkan kau . jangan sayang aku lebih dari kawan . see , kau terjebak dalam perasaan tuh . kita renggang sebab perkara ni . sebab ni jugak aku hilang kawan . untuk kali terakhir ucapan maaf tidak terkira . maafkan aku .

sekian.


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha.. My Pride , My life , My story! Remember, there are no mistakes, only lessons. Love yourself, Trust your choices, and everything is possible. Happiness is a perfume you cannot pair on others without getting a few drops on yourself. Thanks to visit my blog

GIVE ME YOUR WORDS;

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • -.-
  • biodata anak cik lann ;)
  • terima kasih AYAH -.-
  • RESULT -.-
  • adore ^_^
  • =.=' ta suka
  • assalammualaikum hye readers ! lama ta...
  • bukan senang
  • genap sebulan ^_^
  • dunia baru , hidup baru ^^